Azandrás

Egy évvel múltam negyed százados, voltam már majdnem kifejlett politikus, és újságot is írtam! Nem szoktam reggelizni de a szervezetem bioritmusa már ráállt erre a tényezőre. tehát ez egészséges. Szeretem a kihívásokat, pláne a lehetetlen feladatokat és mérhetetlen fejelett az igazságérzetem! Kifejezetten utálom a képmutató, karrierista embereket, ellenben az olyanokat rendkívül kedvelem, akik hisznek abban, hogy minden katona tarsolyában ott lapul a marsallbot és ezt kellő szerénységgel vallják! Alapelveim: 1. Soha nem volt még úgy, hogy ne lett volna sehogy se! 2. Olyan munkát válassz, amit szeretsz csinálni, hogy soha többé ne kelljen dolgoznod! A kérdés amire folyamatosan keresem a választ: Ha a vajas kenyér mindig a vajas oldalára, a macska pedig a talpára esik, mi van akkor, ha a macska hátára kötözünk egy vajas kenyeret és úgy ejtjük le?

Friss topikok

Linkblog

Napi pógár!

2010.10.05. 23:59 azandras

Na ma sikerült beszélnem egy igazi szellemi atomerőművel. Az a maghasadás, ami lezajlott a vonal másik végén. Nos emberek ahhoz képest Hirosima, meg Csernobil egy gyenge légypiszok:)

A diszkréció kedvéért a főbb adatokat megváltoztatom eme kommunikációs gyöngyszemben!

Tehát az úr jelt ad magáról a vonal másik végén! Köszönés elmarad, de ezt már nem ecsetelem, erre már írtam egy tág bejegyzést. A későbbiekben kiderül, hogy ettől az egyszerű Pógár Jenőtől ez már nem is lett volna elvárható. 

Szóval, akkor vágjunk bele eme rövidke, ám annál tartalmasabb diskurzus ismertetésébe!

És a poszthoz illő zene sem maradhat el!

 

 

Pógár Jenő: zöldséges a felüljárónál!!!

Jómagam: Jónapot kívánok! Mit tetszik keresni? Hol? Milyen városban?

Pógár Jenő: Zöldséges a felüljárónál

Jómagam: Uram, a kérdésem az lenne hogy milyen városban?

Pógár Jenő: A felüljárónál! (szóval itt már tényleg úgy éreztem, hogy itt a másik oldalon tényleg kisimultak az agytekervények!)

Jómagam: Szóval a kérdésem továbbra is az, hogy milyen városban, esetleg ha úgy jobban tetszik, településen, esetleg községben, faluban keressem az illető zöldségest. Mert az nekem igazából kevésnek tűnik, hogy Magyarország, felüljáró, zöldséges!

Pógár Jenő: "Rákócziváros"

Jómagam: Tehát akkor másképp teszem fel a kérdést! Budapest? Győr? Szeged? Pécs? Esetleg Miskolc?

Pógár Jenő: Hódmezővásárhely

Jómagam: Köszönöm....keresgélés....szördzsing....Jó sajnos így nincs!

Szerintem csak izgult az úr! És nem voltam elég érthető:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azandras.blog.hu/api/trackback/id/tr212348673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása