Azandrás

Egy évvel múltam negyed százados, voltam már majdnem kifejlett politikus, és újságot is írtam! Nem szoktam reggelizni de a szervezetem bioritmusa már ráállt erre a tényezőre. tehát ez egészséges. Szeretem a kihívásokat, pláne a lehetetlen feladatokat és mérhetetlen fejelett az igazságérzetem! Kifejezetten utálom a képmutató, karrierista embereket, ellenben az olyanokat rendkívül kedvelem, akik hisznek abban, hogy minden katona tarsolyában ott lapul a marsallbot és ezt kellő szerénységgel vallják! Alapelveim: 1. Soha nem volt még úgy, hogy ne lett volna sehogy se! 2. Olyan munkát válassz, amit szeretsz csinálni, hogy soha többé ne kelljen dolgoznod! A kérdés amire folyamatosan keresem a választ: Ha a vajas kenyér mindig a vajas oldalára, a macska pedig a talpára esik, mi van akkor, ha a macska hátára kötözünk egy vajas kenyeret és úgy ejtjük le?

Friss topikok

Linkblog

Újabb fokozaton a világvége sztori:)

2010.10.02. 22:47 azandras

Ahogy korábban már írtam, egy esti sörözgetéses beszélgetés végtermékeként végigbeszéltük, hogy hogyan élnénk túl egy katasztrófát, amelyben a népesség mindössze 5 százaléka maradna meg és szinte minden romba dölne! Kicsit hosszú lesz a történet, bevallom nem gondoltam át ezt:). De most már midenképpen monitorra vetem.

Sokat gondolkoztam azon, hogy ide bizony kell egy hatásos zene is. Napokig kerestem ilyen zenét de nem leltem. (most hazudok igazából, mert általában éjszakákban meditáltam ezen:) Nos örömmel jelenthetem, hogy Gosti barátom a segítségemre sietett! És megtalálta a legalkalmasabb zenét! Előzetesben ezt megosztom veletek:) Érezzétek át a hangulatot! Ma este folytatom a sztorit, hamarosan teljes terjedelmében közzéteszem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azandras.blog.hu/api/trackback/id/tr382340428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása