Azandrás

Egy évvel múltam negyed százados, voltam már majdnem kifejlett politikus, és újságot is írtam! Nem szoktam reggelizni de a szervezetem bioritmusa már ráállt erre a tényezőre. tehát ez egészséges. Szeretem a kihívásokat, pláne a lehetetlen feladatokat és mérhetetlen fejelett az igazságérzetem! Kifejezetten utálom a képmutató, karrierista embereket, ellenben az olyanokat rendkívül kedvelem, akik hisznek abban, hogy minden katona tarsolyában ott lapul a marsallbot és ezt kellő szerénységgel vallják! Alapelveim: 1. Soha nem volt még úgy, hogy ne lett volna sehogy se! 2. Olyan munkát válassz, amit szeretsz csinálni, hogy soha többé ne kelljen dolgoznod! A kérdés amire folyamatosan keresem a választ: Ha a vajas kenyér mindig a vajas oldalára, a macska pedig a talpára esik, mi van akkor, ha a macska hátára kötözünk egy vajas kenyeret és úgy ejtjük le?

Friss topikok

Linkblog

A köszönéstől kopik a nyelv!

2010.10.03. 01:19 azandras

Nos! Egy olyan helyen dolgozom ahol az egyik oldalon én ülök a telefon végén! Érdekes. Itt jöttem rá, hogy sok esetben a magyar társadalommal kapcsolatban bizony nem lehet nagyokat álmodni. Mit akar egy olyan társadalom ahol a betelefonálok 60 százaléka alapvető kulturális szabályokkal nincsen köszönőviszonyban sem. És akkor itt kiemelném a köszönést.


Miért van az, hogy ha valamiért fizetnek egyesek, utána azt hiszik, hogy övék a világ. Nem kell köszönni, bele lehet bazdmegozni a telefonba és akkor a többi szaftos részletet hagyjuk. Nem írom le az összes variációt, mert akkor nagyon vulgárisnak kellene lennem.

Köszönés! Nehéz dolog. Emberek basszus! Ha két kutya találkozik egymással, még ez a két egyszerű gondolkodású élőlény is alakalmaz valamiféle köszönési metódust. Például megszagolják egymás hátsóját. Ebből azt is megállapítják, hogy az egyik a csaj kutya, a másik a csávó kutya. Nálunk embereknél ez mégegyszerűbb, a nagy többségnél már ránézésre meg tudjuk állapítani hogy fiú vagy lány. Na jó itt optimista voltam, mert egyre nehezebb. Na mindegy.

Szóval még a kutyák is köszönnek. Bizonyos emberi hulladékok viszont erre sem képesek. Mondom üdvözlöm XY vagyok, miben segíthetek? Erre a "zügyfél" hööö milyennapvanma. Basszus te emberszerű képződmény, olyan nap van, hogy jó estét kívánok!!!!!!!!!!

Komolyan, az ilyenek mit akarnak? Vajon ha szemtől szemben állna velem, és nem egy vonal végén okádna bele a készülékbe, akkor köszönne? Mert én nem szórakoznék, kivárnám. Na a másik ócska noname kategória a bazdmegolós anyázós. "Szeva baszki van taxi?" Nincsen ember... Baszkira nincsen...(ugye azt nem válaszolhatom, hogy szevasz baszki nincsen taxi)

Egyik ismerősöm multkor megjegyezte, hogy igazi blogger vagyok:) (pedig nem vagyok az) Mert már megvan a társadalom lenézése, persze ezt viccesen modta... Nos hát, a kategóriákról annyit, hogy van a "társadalom" és vannak azok, akik hajnali háromkor kérnek a 800 fős bivajbasznádröcsögén éjjalnappali pizza házhozszállítást! 

Erről ennyit, igyekeztem kevéssé vulgáris lenni és igazán polgári maradni!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azandras.blog.hu/api/trackback/id/tr902340618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása