Azandrás

Egy évvel múltam negyed százados, voltam már majdnem kifejlett politikus, és újságot is írtam! Nem szoktam reggelizni de a szervezetem bioritmusa már ráállt erre a tényezőre. tehát ez egészséges. Szeretem a kihívásokat, pláne a lehetetlen feladatokat és mérhetetlen fejelett az igazságérzetem! Kifejezetten utálom a képmutató, karrierista embereket, ellenben az olyanokat rendkívül kedvelem, akik hisznek abban, hogy minden katona tarsolyában ott lapul a marsallbot és ezt kellő szerénységgel vallják! Alapelveim: 1. Soha nem volt még úgy, hogy ne lett volna sehogy se! 2. Olyan munkát válassz, amit szeretsz csinálni, hogy soha többé ne kelljen dolgoznod! A kérdés amire folyamatosan keresem a választ: Ha a vajas kenyér mindig a vajas oldalára, a macska pedig a talpára esik, mi van akkor, ha a macska hátára kötözünk egy vajas kenyeret és úgy ejtjük le?

Friss topikok

Linkblog

Ti mit csinálnátok az ilyenekkel?

2010.10.01. 20:25 azandras

Nos megvallom, nem szoktam blikket olvasni, most sem azt olvastam valójában, hanem véletlen egy hírgyűjtő portálon bukkantam erre a cikkre: 

 "Szórakozásból falhoz ragasztották kisgyereküket"

Lincoln - Akár öt évet is kaphat elképesztő kegyetlenségéért az az amerikai szülőpár, akik puszta szórakozásból ragasztották szigetelőszalaggal a falhoz kétéves gyermeküket. 

Na szóval ez egy tragédia. Nem Magyarországon történt az eset, de akár itt is történhetett volna simán. Épp ma olvastam az indexen, hogy egy 19 éves fiatal megölte, feldarabolta és befűszerezte a bátyját. Szóval ezen szűk hazában is sokminden megtörténik. 

De tényleg kérdezem én, hogy milyen beteg nyomorék emberek képesek bedrogozva a gyereküket a falhoz ragasztani meg kínozni? Egyáltalán egy szülő minek drogozik. Az ilyennek minek gyerek egyáltalán? Megdöbbentő! Tényleg az ilyenkkel nem szórakoznék, nem öt év börtön, hanem 20 év kényszermunka. És ugyanezt gondolom azokról, akik a védtelen állatokat kínozzák.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azandras.blog.hu/api/trackback/id/tr452338032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása