Azandrás

Egy évvel múltam negyed százados, voltam már majdnem kifejlett politikus, és újságot is írtam! Nem szoktam reggelizni de a szervezetem bioritmusa már ráállt erre a tényezőre. tehát ez egészséges. Szeretem a kihívásokat, pláne a lehetetlen feladatokat és mérhetetlen fejelett az igazságérzetem! Kifejezetten utálom a képmutató, karrierista embereket, ellenben az olyanokat rendkívül kedvelem, akik hisznek abban, hogy minden katona tarsolyában ott lapul a marsallbot és ezt kellő szerénységgel vallják! Alapelveim: 1. Soha nem volt még úgy, hogy ne lett volna sehogy se! 2. Olyan munkát válassz, amit szeretsz csinálni, hogy soha többé ne kelljen dolgoznod! A kérdés amire folyamatosan keresem a választ: Ha a vajas kenyér mindig a vajas oldalára, a macska pedig a talpára esik, mi van akkor, ha a macska hátára kötözünk egy vajas kenyeret és úgy ejtjük le?

Friss topikok

Linkblog

Kerek a karika

2012.05.11. 13:48 azandras

Az előző nem túl vidám bejegyzés után mégiscsak kedvet kaptam, hogy írjak ide! Meg is csömörlöttem éppen egy munka közben, kikapcsolódásnak viszont jó lesz ez a rövidke bejegyzés. 

Annyit szeretnék most itt leírni, hogy végre azt mondhatom, hogy tényleg kerek a karika a Kontroll Stúdió tájékán. Beruháztunk, programokba, eszközökbe fejlesztettük a munkaszervezés részleteit. Ettől némileg boldog vagyok. Mondhatni megvan a hajó, most már csak arra kell figyelni hogy legyen vele mit szállítani. 

Két év kellett ahhoz, hogy végre ezt kimondhassuk, szinte minden körülmény rendelkezésre áll a normális munkavégzéshez, tehát ezen a területen pozitívan tekinthetek a jövőbe. 

Néhány kulisszatitok azzal kapcsolatban hogyan is kezdtük a tevékenységünket. Volt 25 ezer forintunk, meg egy halom lomunk, továbbá két weboldalunk, amit be tudtunk vinni alaptőkének a cég alapításánál. A 25 ezer forint éppen elég volt, hogy egy kedves ismerős segítségével meg tudjuk alakítani a vállalkozást. Gyakorlatilag egyetlen alkalmazottal azt sem tudtuk, hogy milyen módon lesz meg az első fizetés, hiszen arra se volt pénze a cégnek eleinte, hogy egy számlatömböt megvegyen. A bejegyzés napján kapásból 100 forintunk volt mínuszban:). Jelenleg már bőven túl vagyunk 100 megrendelésen, amit elaprózhatnánk, akkor lehet sokkal többről is szó lenne...

Jelenleg lecseréltük a teljes infrastruktúránkat, lett irodánk, ami be van rendezve, megvan minden program ami szükséges. Természetesen hátra nem dőlhetünk, de ennek örülök...

Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki segített anyagiakban, lélekben, vagy bármi egyébben.

Talpon Maradtunk!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azandras.blog.hu/api/trackback/id/tr514502365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása