Azandrás

Egy évvel múltam negyed százados, voltam már majdnem kifejlett politikus, és újságot is írtam! Nem szoktam reggelizni de a szervezetem bioritmusa már ráállt erre a tényezőre. tehát ez egészséges. Szeretem a kihívásokat, pláne a lehetetlen feladatokat és mérhetetlen fejelett az igazságérzetem! Kifejezetten utálom a képmutató, karrierista embereket, ellenben az olyanokat rendkívül kedvelem, akik hisznek abban, hogy minden katona tarsolyában ott lapul a marsallbot és ezt kellő szerénységgel vallják! Alapelveim: 1. Soha nem volt még úgy, hogy ne lett volna sehogy se! 2. Olyan munkát válassz, amit szeretsz csinálni, hogy soha többé ne kelljen dolgoznod! A kérdés amire folyamatosan keresem a választ: Ha a vajas kenyér mindig a vajas oldalára, a macska pedig a talpára esik, mi van akkor, ha a macska hátára kötözünk egy vajas kenyeret és úgy ejtjük le?

Friss topikok

Linkblog

Az ősz az jó!

2010.09.30. 01:42 azandras

Az ember élete kicsit olyan, mint ahogy egy év lezajlik a természetben a semmiből jön a tavasz, amikor a természet, úgymond megszületik. A valóságban természetesen újászületik, de végülis az emberiség is folyamatosan újászületik. 

Ha egy emberéletet veszünk alapul, és azt mondjuk azonosítjuk a fenti terminológiával, tehát egy év lezajlásával, akkor az életünk őszén még talán erőnk teljében vagyunk, de már fáradunk, roskadozunk az eltelt élet rengeteg emléke, fáradalma alatt, viszont nagy bölcsességgel áld meg bennünket ez a sok sok eltelt idő! Szóval ez egy olyan állapot amiben mégis érdemes és élvezetes lehet lenni. 

És ha a természetet vesszük alapul, akkor elég a rengeteg színre gondolni, ami ekkor intenzíven felbukkan! Nem tudom miért de még a hűs szellőt is szeretem ilyenkor. Persze minden évszakot szeretek, de az ősznek van egy hónapja ami igazán megmozgat! 

Ehhez a hangulathoz ajánlok egy zenét!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azandras.blog.hu/api/trackback/id/tr432333691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása