Azandrás

Egy évvel múltam negyed százados, voltam már majdnem kifejlett politikus, és újságot is írtam! Nem szoktam reggelizni de a szervezetem bioritmusa már ráállt erre a tényezőre. tehát ez egészséges. Szeretem a kihívásokat, pláne a lehetetlen feladatokat és mérhetetlen fejelett az igazságérzetem! Kifejezetten utálom a képmutató, karrierista embereket, ellenben az olyanokat rendkívül kedvelem, akik hisznek abban, hogy minden katona tarsolyában ott lapul a marsallbot és ezt kellő szerénységgel vallják! Alapelveim: 1. Soha nem volt még úgy, hogy ne lett volna sehogy se! 2. Olyan munkát válassz, amit szeretsz csinálni, hogy soha többé ne kelljen dolgoznod! A kérdés amire folyamatosan keresem a választ: Ha a vajas kenyér mindig a vajas oldalára, a macska pedig a talpára esik, mi van akkor, ha a macska hátára kötözünk egy vajas kenyeret és úgy ejtjük le?

Friss topikok

Linkblog

Ez az álomszerenád

2010.10.01. 04:02 azandras

Megalkottam az álomszerenádot! Tulajdonképpen ez egy instrukciók alapján összerakott kiss történet! Az egész a fantázia szüleménye, ha bárki saját magát véli felfedezni benne az csakis a véletlen műve lehet.

A Lényeg! Egy kedves barát(nőm) előadta, hogy ő milyen szerenádot szeretne! Én azonnal tudni véltem hogy mire gondol! Végülsi nem tudom hogy erre gondolt e, bizonyos részek lehet, hogy kimaradhatnának! Közös megegyezéssel megosztjuk feletek ezt a szappanoperisztikus csodát!:), minden részletet változtatások nélkül közlünk:

No akkor leírom neked a szerenádot, elképzeltem, itt a zene is hozzá:

 

 

És akkor lágy szellő simogatja a függönyt, néha félrelebben az ablak elől. Tavasz van, de az esték már nyáriasra fordulnak néha. Ez pont egy olyan este, amikor már érzed a közelgő nyár illatát. Éppen becsuknád az ablakot, mert azért még didergető a szellő, könnyen libabőrös lesz az ember ilyenkor. 

Amikor csukod be az ablakot, valami hatalmasat koppan. Egy denevér volt az, nekirepült az ablaknak és megdöglött:). És akkor felkiált a lovag, megpendíti a gitárját és azt mondja:

"Írtam neked egy dalt, meghallgatod-e?" (közben félrerúgja a döglött denevért):)

És rézendít a fent megjelölt dalra, vagy valami másrra, mindegy, lényeg hogy neked írta!

Te elpirulsz, menekülnél, mert a jó pasiktól, akik mellesleg téged akarnak, mindig megijedsz, de a felcsendülő érzéki muzsika odaragasztja a könyöködet az ablakpárkányra.

Csak hallgatod és a fantáziád közben már szárnyra is kapott... Mindent elképzelsz, ahogy azt a lányok úgy általában szokták.... Először csak azt, hogy a lovag érted küzd odalent határozottan, de ez nem akármilyen lovag, hanem olyan aki akármikor, bármitől meg tud védeni! Ezért tovább is gondolod az egészet, az első csókot, utána a kapcsolatot, már a házasságon és az öreg koron jár az eszed...

És akkor megmozdul a denevér!:) Már meghalt, de még rángatóznak az idegek. Akkor a latin szerető belerúg mégegyet, a tetem végre beesik az útmenti árokba.

Nem mozdul többé... Küldetés teljesítve!

Lassan elhalkul a dal, a dalia már menne is tovább, mire megkérded:

Jössz-e még hozzám ugyanígy?

Rövid szünet után válaszol: Nem tudom, de minden lehetséges!

És tovaröppen a párás távolba...:)

Itt a vége, fuss el véle....

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása