Azandrás

Egy évvel múltam negyed százados, voltam már majdnem kifejlett politikus, és újságot is írtam! Nem szoktam reggelizni de a szervezetem bioritmusa már ráállt erre a tényezőre. tehát ez egészséges. Szeretem a kihívásokat, pláne a lehetetlen feladatokat és mérhetetlen fejelett az igazságérzetem! Kifejezetten utálom a képmutató, karrierista embereket, ellenben az olyanokat rendkívül kedvelem, akik hisznek abban, hogy minden katona tarsolyában ott lapul a marsallbot és ezt kellő szerénységgel vallják! Alapelveim: 1. Soha nem volt még úgy, hogy ne lett volna sehogy se! 2. Olyan munkát válassz, amit szeretsz csinálni, hogy soha többé ne kelljen dolgoznod! A kérdés amire folyamatosan keresem a választ: Ha a vajas kenyér mindig a vajas oldalára, a macska pedig a talpára esik, mi van akkor, ha a macska hátára kötözünk egy vajas kenyeret és úgy ejtjük le?

Friss topikok

Linkblog

Legutóbbi munkám

2010.09.29. 03:01 azandras

Ha már itt vagyunk, akkor megosztom veletek, hogy min dolgoztam az elmúlt hetekben! Egy alapvetően könyveléssel foglalkozó cég rendelt tőlünk egy oldalt. A cél az ilyen vállakozásoknál alapvetően a bemutatkozás és a neten való felllehetőség megteremtése szokott lenni. Itt nem csak ez volt az elképzelés, megmondom őszintén ennekörültem is!

Az adott cég vezetői azt kérték tőlünk, hogy ez egy aktív oldal legyen, ami hasznos az ügyfeleiknek is, magyarán nem csak arra való, hogy le lehessen nézni a telefonszámot! Ha ránéztek a fő arculat kialakítására, akkor láthatjátok, hogy valóban igyekeztünk hasznos opciókat megadni, ügyelve arra, hogy minden egy klikkeléssel elérhető legyen.

A tervek sokszor alakultak át, a fővonal azonban megmaradt. Néhány stádiumot szeretnék megmutatni nektek, hangsúlyozom, hogy a végleges megjelenés az ügyfél által kért módosításokat tartalmazza.

első változat

második változat

harmadik változat

Könyvelő-partner.hu/végleges futó oldal

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azandras.blog.hu/api/trackback/id/tr12331181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása